Past events

Sunday 05 July 2020

July 23 Webinar: Drive the performance of your customer journey on a daily basis

July 23 Webinar: Drive the performance of your customer journey on a daily basis

Inscrivez-vous à notre webinaire du 23 juillet de 12h00 à 12h30.

Vous cherchez à identifier les irritants client en temps réel ? A avoir une vue complète sur l’ensemble de votre parcours client ? A mieux vous comparer avec les autres entités de votre organisation ?

Alors inscrivez-vous à notre webinaire !

30 minutes pour comprendre comment :

When?

Jeudi 23 juillet de 12h00 à 12h30

Comment ?

Le webinaire est maintenant terminé mais vous pouvons échanger à ce sujet, contactez-nous à contact@satisfactory.fr 

Did you like this article?

Share it on social networks:

Suggested news

Aréas Assurances' experience : attend the webinar !
Past events

Aréas Assurances' experience : attend the webinar !

Attend the webinar about customer satisfaction in the insurance industry through the experience of Aréas Assurances.

Sunday, January 24, 2021

Listening to customers in tourism: adopt good practices
Past events

Listening to customers in tourism: adopt good practices

Want to know how to improve your customer experience and improve your social media ratings? Check out the feedback from our customers.

Wednesday, November 11, 2020

June 25 Webinar: Taking stock of customer satisfaction
Past events

June 25 Webinar: Taking stock of customer satisfaction

Register for our webinar on June 25 from 12:00 to 12:30. 30 minutes to understand how to analyze your NPS, CSAT...and find the levers to improve it.

Tuesday, June 02, 2020

Discover all the news

6 effets de levier de l’IA pour améliorer et personnaliser votre expérience client

Mercredi 20 Novembre 2024
De 11h45 à 12h30 / Durée 45min