Feedback Management

mardi 08 septembre 2015

Les perles des feedback clients #1

Les perles des feedback clients #1

Nous traitons chaque jour plusieurs milliers de verbatim clients. Certains commentaires retiennent parfois notre attention et nous font sourire… nous vous invitons à découvrir notre sélection des verbatim les plus cocasses…

« Attention aux golfeurs avons reçu une balle de golf sur le balcon »

« Instituer une pénalité financière pour la non prise de douche comme vous l’avez fait pour les fumeurs, dans les 2 cas il s’agit de santé publique »

« Il faudrait que les dames qui travaillent chez vous soient en uniforme sexy genre années 50 americaine car ca serait vendeur puisque les clients sont souvent des hommes. Et aussi que vous ayez des femmes a l’atelier en salopette… C’est sympa une femme en salopette »

« Très sérieux et commercial. Ne prends pas les femmes pour des imbéciles »

«Continuez comme ça mais … en moins cher… »

« Très professionnel, il faut le dire et je le dis »

«Des glaces en été au lieu de ce café …! »

Did you like this article?

Share it on social networks:

Suggested news

SatisFactory and ConsumerLab join forces to become the leader in Customer Feedback Management
Feedback Management

SatisFactory and ConsumerLab join forces to become the leader in Customer Feedback Management

SatisFactory and ConsumerLab, both publishers of SaaS solutions, announce that they have joined forces to deploy innovative synergies under the SatisFactory brand. The aim is to reinvent Feedback Management through an enhanced user experience.

wednesday, february 14, 2024

10 marketing opportunities to develop with your customer feedback
Analysis

10 marketing opportunities to develop with your customer feedback

Customer satisfaction is at the heart of every successful business. However, collecting and analyzing customer feedback is not only a means of improving the customer experience, it also represents a goldmine for the marketing department.

Friday, December 15, 2023

Listening to the voice of the customer: The art of understanding, satisfying and convincing
Feedback Management

Listening to the voice of the customer: The art of understanding, satisfying and convincing

Talking about listening to customers may seem, at first glance, like an attempt to penetrate the secrets that customers whisper about a brand in their absence. But it's not!

Customer listening, or more precisely listening to the voice of the customer, is above all a process of openness, a space where customers can freely share their experiences, both positive and negative.

sunday, november 12, 2023

Discover all the news

Choisissez les bons KPIs de satisfaction : 5 erreurs à éviter | 4 indicateurs à comparer | 3 conseils à garder

Jeudi 10 Juillet 2025
De 10h à 10h30 / Durée 30 min