Feedback Management

mercredi 30 juillet 2014

L’actualité de juillet 2014

L’actualité de juillet 2014

nlpv.png

Pierre & Vacances déploie un nouvel outil d’animation de la voix du client

L’enseigne lance sa newsletter interne focus client. Afin d’accompagner la dynamique du groupe autour de la satisfaction client, le spécialiste des vacances en résidence, propose désormais à l’ensemble de ses collaborateurs une newsletter trimestrielle.

Lire le communiqué

 

 

newsite.png

Découvrez le nouveau satisfactory.fr

SatisFactory fait peau neuve avec un nouveau site internet ! Rendez-vous sur le nouveau site pour retrouver notre blog, nos publications et nos actualités.

N’hésitez pas à vous inscrire à la newsletter SatisFactory pour être informé de nos prochains évènements.

 

 

8km.png

L’équipe SatisFactory aux 8km de la Relation Client

Nous vous donnons rendez-vous le 21 septembre au Parc de Sceaux pour la première édition des 8km de la Relation Client ! Cette course réunira tous les professionnels de la Relation Client dans un cadre convivial et sportif.

Venez challenger notre équipe sur la ligne de départ !

 

 

They trust us...

We are proud to have been recently selected to implement a feedback management program at :

cpm_france.png
CPM France
Numéro 1 du marketing terrain et de l’action commerciale

Did you like this article?

Share it on social networks:

Suggested news

SatisFactory and ConsumerLab join forces to become the leader in Customer Feedback Management
Feedback Management

SatisFactory and ConsumerLab join forces to become the leader in Customer Feedback Management

SatisFactory and ConsumerLab, both publishers of SaaS solutions, announce that they have joined forces to deploy innovative synergies under the SatisFactory brand. The aim is to reinvent Feedback Management through an enhanced user experience.

wednesday, february 14, 2024

10 marketing opportunities to develop with your customer feedback
Analysis

10 marketing opportunities to develop with your customer feedback

Customer satisfaction is at the heart of every successful business. However, collecting and analyzing customer feedback is not only a means of improving the customer experience, it also represents a goldmine for the marketing department.

Friday, December 15, 2023

Listening to the voice of the customer: The art of understanding, satisfying and convincing
Feedback Management

Listening to the voice of the customer: The art of understanding, satisfying and convincing

Talking about listening to customers may seem, at first glance, like an attempt to penetrate the secrets that customers whisper about a brand in their absence. But it's not!

Customer listening, or more precisely listening to the voice of the customer, is above all a process of openness, a space where customers can freely share their experiences, both positive and negative.

sunday, november 12, 2023

Discover all the news

Les 5 erreurs qu’on voit (encore) dans les questions de satisfaction et comment les éviter

Jeudi 21 Août 2025
De 11h00 à 11h30 / Durée 30 min