How do I deal with an unhappy customer on the phone?
Has a customer responded to your satisfaction survey and expressed dissatisfaction? Before this shows up on social networks, you need to call them.
Friday, March 17, 2023
Has a customer responded to your satisfaction survey and expressed dissatisfaction? Before this shows up on social networks, you need to call them.
Friday, March 17, 2023
What is the best way to set up a customer satisfaction survey when you are a bank or an insurance company?
Monday, January 30, 2023
Present every year at the CRM Meetings, the whole SatisFactory team is happy to finally be able to return to Cannes and its one-to-one meetings for new exchanges rich in lessons learned.
Monday, September 13, 2021
Let's face it, today, no company is perfect. A mistake can happen quickly and if you add a potential dependence on service providers whose quality of work you do not always control, the risks are present and cannot be ignored.
So here you are, faced with the situation of a client who is dissatisfied with your service. How to react? What should you do?
Friday 09 July 2021
Operational staff are the first to have to deal with dissatisfied customers. How to manage? How to deal with them?
Monday, September 14, 2020
Répondre aux clients insatisfaits est le meilleur moyen d'améliorer leur satisfaction. Qui doit le faire? Par quel canal? C'est le sujet de cet article.
dimanche 09 décembre 2018
Satisfactory est fier qu'un de ses clients, Speedy, ait été réélu pour quatrième fois consécutive Service Client de l'année.
Monday, November 06, 2017
Certains commerçants ne semblent pas souffrir du manque de qualité qu'ils infligent à leurs clients? Est-ce un bon calcul?
dimanche 17 septembre 2017
Notre retour d'expérience pour gérer vos clients insatisfaits, pour les ré-enchanter. choix du canal de contact : téléphone ou e-mail ?
Monday, March 27, 2017
Jamais deux sans trois pour Speedy, élu Service Client de l'année 2017 pour la troisième année consécutive !
Monday, October 17, 2016
Grâce à la multitude de sources disponibles sur internet, les internautes ont tout le loisir de se plaindre lors d’une expérience insatisfaisante, et s’en donnent parfois à cœur joie !
dimanche 13 septembre 2015
Dans le cadre de votre stratégie visant à placer le client au cœur de l’organisation, vous avez mis en place un baromètre en temps réel pour mesurer la satisfaction client.
Une fois votre dispositif opérationnel, vous avez élaboré un plan d’actions correctives suite à l’analyse des résultats.
Monday, February 09, 2015
Bravo à Speedy et BforBank pour avoir été élus meilleur service client de l’année 2015.
Sunday, October 26, 2014